МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА


Завданням закладу  на 2023-2024н.р. 
Формування соціальної - громадянської компетентності дитини дошкільного віку в різних видах діяльності (важлива новація  в Державному стандарті дошкільної освіти)
Продовження реалізації завдання закладу:
2. Особистісно орієнтовний підхід у формуванні ставлення дошкільнят до природи


Реалізуючи Державний Стандарт дошкільної освіти заклад працює за програмами
"Дитина"освітня програма для дітей від 2 до 7років, парціальною освітньою  програмою "Україна - моя Батьківщина".




ЗАТВЕРДЖЕНО ТИПОВУ ПРОГРАМУ ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ЩОДО БКДО
Міністерство освіти і науки України затвердило типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження оновленого Базового компонента дошкільно освіти – Державного стандарту дошкільної освіти. 
Програмою передбачено формування в педагогів загальних та фахових компетентностей щодо імплементації оновленого Стандарту з урахуванням особистісно орієнтованого, інтегрованого, компетентнісного, діяльнісного підходів. Підвищення кваліфікації передбачає опрацювання 16 тем, зокрема кожного з освітніх напрямів, передбачених БКДО, а також механізмів забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою.  
ЯК ВПРОВАДЖУВАТИ БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ
ОСВІТИ – ПОРАДИ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ
Головною метою мистецької освіти є насамперед гармонійний розвиток особистості, формування ціннісного ставлення до культури, а також творчого підходу до життя. Як реалізувати ці завдання на практиці відповідно до вимог оновленого БКДО, йдеться у статті «Дитина у світі мистецтва. Впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція)». Її оприлюднено в журналі «Дошкільне виховання».
За допомогою матеріалу читачі мають нагоду дізнатись про роль мистецької освіти в розвитку особистості та процес формування мистецько-творчої компетентності дошкільнят. У статті також є і практичні поради щодо методів, засобів і прийомів, які є найефективнішими у мистецькій освіті для найменших. Читайте статтю за посиланням. 

Освітні програми, що реалізуються в закладі  та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою

Відповідно до п.19 ч. і ст.1 Закону України «Про освіту» освітня програма визначається як єдиний комплекс освітніх компонентів (предметів вивчення, дисциплін, індивідуальних завдань, контрольних заходів тощо), спланованих і організованих для досягнення визначених результатів навчання.

Згідно ч.4 ст.23 Закону України «Про дошкільну освіту» освітня програма схвалюється педагогічною радою закладу дошкільної освіти та затверджуються його керівником.

 на 2020 – 2021 навчальний рік  схвалені на засіданні педагогічної ради (протокол №1 від 28.08.2020 р.) 

 



























Немає коментарів:

Дописати коментар